PSYTalks & Music (Tercera edición)

Fecha: miércoles 11 de enero

Lugar: Aula Magna Mario Vintimilla Ordóñez

The School of Psychology, its English Area Coordination as the main event organizers, and the University Language Institute cordially invite the entire university community to attend the PSYTalks & Music (3rd. Edition), on Wednesday, January 11th, from 9:00 to 13:00 hours at the Aula Magna “Mario Vintimilla Ordoñez”.

PSYTalks&Music is a series of talks in English about topics related to Psychology, and other majors that are presented by University of Cuenca (UC) teachers, students, and some other special guests.

The main objective of this proposal is to generate new opportunities for teachers, students and the entire University of Cuenca community to participate and attend English talks as a means of practicing their foreign language skills in a non-traditional approach.

PSYTalks&Music presenters have the opportunity to share their knowledge, practices in their areas of expertise, and their music talents. Furthermore, students, as well as teachers and the general public, will have the possibility of being exposed to new ways of learning and teaching a foreign language throughout specific academic and scientific contents and music.

Among the beneficiaries of this important event are the groups of UC English students at different levels, professors, and students of the 12 different UC Schools, Language Institute Instructors and the university community in general.

PSYTalks & Music (Tercera edición)

La Facultad de Psicología, la coordinación de Área de Inglés, responsables directos de la organización del evento, y el Instituto Universitario de Lenguas de la Universidad de Cuenca invitan cordialmente a la toda la comunidad unversitaria a la 3ra. Edición de PSYTalks&Music, evento a celebrarse este miércoles 11 de enero, desde las 9:00 hasta las 13:00 de la tarde, en la Aula Magna “Mario Vintimilla Ordoñez”.

PSYTalks & Music es una serie de charlas en inglés sobre temas relacionados con la Psicología y otras especialidades, presentadas por docentes de la Universidad de Cuenca, estudiantes y otros invitados especiales.

El objetivo principal de esta propuesta es generar nuevas oportunidades para que profesores, estudiantes y toda la comunidad de la Universidad de Cuenca participen y asistan a estas charlas en inglés como medio de practicar sus destrezas en la lengua extranjera en un enfoque no tradicional.

Los presentadores de PSYTalks & Music compartirán conocimientos y experiencias prácticas en sus áreas profesionales, así como sus talentos musicales. Además, los estudiantes, profesores y el público en general, podrán experimentar nuevas formas de aprender y enseñar una lengua extranjera a través de contenidos académicos y científicos específicos y música.   Entre los beneficiarios de este importante evento están los grupos de estudiantes de inglés de la Universidad de Cuenca de los diferentes niveles, profesores y estudiantes de las 12 facultades de la Universidad de Cuenca, profesores del Instituto Universitario de Lenguas y la comunidad universitaria en general.